Bayangan daulah Islam sudah semakin jelas kelihatan. Janji Allah sudah semakin dekat dan kemenangan kian menghampiri.Berjaga-jagalah wahai kaum kuffar yang menderhakai Allah,tak lupa juga kaum muslimin terutama golongan pemimpin yang masih enak dibuai ulitan tampuk kepimpinan yang penuh kebusukan,penipuan dan kotoran lain yang sewaktu dengannya,kalian tidak akan selamat selagi tidak mengamalkan hukum-hukum islam yang wajib diterapkan dari Allah SWT. Justeru, bersegeralah kepada kemuliaan dan kemenangan ini wahai kaum muslimin yang masih wujud dan yakin lagi bahawa JANJI ALLAH ITU PASTI!!! )

PADE DOH!!!50 TAHUN UMNO MEMERINTAH DENGAN SISTEM KUFUR

by AURA JIHAD

Pade doh! Sudah 50 tahun UMNO perintah Malaysia dengan sistem kufur - saatnya umat Islam kembali kepada sistem pemerintahan KHALIFAH ISLAMIYYAH!!

Pade Doh! slogan Pemuda tawan Kelantan

KUALA LUMPUR 13 Feb. – Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) akan menggunakan slogan ‘Pade Doh!’ bermaksud ‘Cukuplah’ sepanjang kempen pilihan raya umum ke-12 bagi negeri Kelantan.

Timbalan Pengerusinya, Khairy Jamaluddin berkata, slogan dalam loghat Kelantan itu bertujuan menarik generasi muda negeri itu untuk menolak kepimpinan Pas yang telah memerintah selama 18 tahun.

Beliau berkata, slogan tersebut yang disertakan logo bulatan dan palang pada angka 18, turut dijadikan identiti Pemuda BN bagi mewujudkan gelombang perubahan besar di negeri itu.

“Saya dapat maklum balas daripada rakan-rakan bahawa mood di Kelantan memang mahukan perubahan. Jadi jangan ada keraguan lagi.

“Kali ini pangkah sahaja BN, cuba buat perubahan sekali. Tengok lima tahun apa yang kita boleh buat di Kelantan dan banding selepas ini.

“Jangan 18 tahun pilih orang yang sama, pemimpin sama, Menteri Besar pun sama,” katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Pemuda BN di Menara Datuk Onn Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

Turut hadir ialah Pengerusi Pemuda BN Kelantan, Dali Hussin.

Khairy berkata, pihaknya juga akan melancarkan satu lagi slogan iaitu ‘Pakat Kelik Ngundi’ (Pakat Balik Mengundi) bagi menggalakkan lebih 50,000 anak Kelantan di luar negeri itu untuk balik mengundi.

Beliau berkata, pelancaran rasmi slogan berkenaan akan diadakan di Kelantan tidak lama lagi dengan diikuti pengedaran poster serta kemeja-T oleh Pemuda BN negeri di peringkat bahagian dan cawangan.

Menurut beliau, Pemuda BN juga akan mengadakan satu pertemuan dengan anak-anak Kelantan di ibu negara bagi memastikan bukan mereka sahaja yang balik mengundi malah diikuti rakan-rakan dan keluarga.

“Ini penting kerana banyak kerusi yang dimenangi Pas di negeri ini pada pilihan raya umum 2004 adalah dengan majoriti yang kecil dan sekiranya pengundi luar diberi tumpuan saya percaya Kelantan boleh ditawan tahun ini,” ujarnya.

Khairy berkata, Bilik Gerakan Pemuda BN juga akan menyediakan khidmat rujukan mengenai lokasi pusat pembuangan undi serta kemudahan pengangkutan dan cuti bagi pengundi untuk pulang mengundi di Kelantan.

Beliau berkata, bilik gerakan di PWTC itu boleh dihubungi semua pihak menerusi talian 03-40439517, 017-7527775 dan 017- 2631455.

Sumber: Utusan Malaysia 14/02/08

Ulasan:

Kalau Khairy sibuk berkempen ‘pade doh’, dengan menggunakan loghat Kelantan yang bermakna ‘cukuplah’ dengan pemerintahan PAS selama 18 tahun di Kelantan, dan inginkan perubahan, maka lebih pastinya afdhal kerajaan Barisan Nasional yang memerintah lebih 50 tahun ini digulingkan kerana telah selama 50 tahun mereka menerapkan undang-undang sekular.

Pade doh (cukuplah) sistem pemerintahan demokrasi yang diamalkan oleh BN selama ini yang mana mereka telah mengambil kuasa Allah untuk membuat undang-undang. Pade doh (cukuplah) umat Islam hidup menderita dengan sistem ekonomi Kapitalis (aka Sistem Ekonomi Campuran) yang diterapkan selama ini yang mana semua kekayaan negara dan umat telah dirampas oleh golongan yang berkuasa!

Pade Doh kita menderita selama 84 tahun tanpa sistem Khilafah yang menaungi kita, jadi kita 'pakat-pakat kelik wat Khilafah' sebab Hadis Nabi menerangkan,

“Siapa saja yang mati, sementara di atas tengkuknya tidak ada bai’at (kepada seorang Khalifah), maka dia mati dalam keadaan mati Jahiliah” [HR Muslim]

Pade Doh tu UMNO/BN, beghetilah wat doso, meghetoh denge agama suku politik suku tu ajaghe sose. (Cukuplah tu UMNO/BN, berhentilah dari melakukan dosa, memerintah dengan memisahkan agama dan politik itu adalah ajaran songsang).

Filed under having  

0 Ulasan: