Bayangan daulah Islam sudah semakin jelas kelihatan. Janji Allah sudah semakin dekat dan kemenangan kian menghampiri.Berjaga-jagalah wahai kaum kuffar yang menderhakai Allah,tak lupa juga kaum muslimin terutama golongan pemimpin yang masih enak dibuai ulitan tampuk kepimpinan yang penuh kebusukan,penipuan dan kotoran lain yang sewaktu dengannya,kalian tidak akan selamat selagi tidak mengamalkan hukum-hukum islam yang wajib diterapkan dari Allah SWT. Justeru, bersegeralah kepada kemuliaan dan kemenangan ini wahai kaum muslimin yang masih wujud dan yakin lagi bahawa JANJI ALLAH ITU PASTI!!! )

Semoga laknat Allah menimpa pelaku maksiat!!!!!

by AURA JIHAD

Johor Bahru 19 Julai - Kecoh dan gegar seluruh negara apabila penyanyi dangdut terkenal Indonesia Inul Daratista gagal untuk mengemparkan Stadium Tan Sri Haji Hassan Yunus, Larkin, Johor Bahru dalam konsert yang dijadual berlangsung semalam. Ramai peminat maksiat yang telah lama tertunggu-tunggu akan konsert maksiat ini kecewa dengan apa yang berlaku. Inul yang paling kecewa hingga hampir pitam jadinya apabila konsert maksiatnya dibatalkan di saat akhir.

Pihak penganjur konsert maksiat tersebut juga nampaknya dua kali lima pemikirannya, dengan perasaan yang tidak memikirkan dosa dan pahala mereka tetap mencuba sehingga ke saat akhir untuk terus membuat rayuan kepada pihak berkuasa [Pejabat Daerah Johor Bahru] bagi membenarkan Inul menjayakan konsert maksiat yang mereka anjurkan itu. Walaupun gagal melangsungkan konsert Inul di JB pihak penganjur telah memberikan jaminan untuk tetap meneruskan kerja-kerja maksiat mereka itu dengan perancangan untuk mengubah tempat ke Bukit Jalil pada 27 Julai ini. Mereka nampaknya tidak putus berusaha untuk membuat pesta najis ini, tidak dapat di tempat A maka mereka tetap mencari di tempat B pula, dan jika gagal, mereka mungkin mencari di tempat C dan mungkin sampai ke tempat Z sekalipun, shinggalah mereka akhirnya dapat menikmati najis yang kotor lagi jijik ini.

Sungguh keji, tanpa rasa berdosa dan takut kepada azab Allah SWT, Inul meluahkan kekecewaannya dengan mengatakan “Saya merasakan usaha saya hanya sia-sia. Apa salah saya hingga diperlakukan seperti ini. Mungkin dugaan Tuhan untuk menguji keimanan saya. Pun begitu, saya tetap ingin mendengar penjelasan sebenar.

“Saya tidak pasti sama ada akan menerus konsert melainkan mampu berkata Insya-Allah”.

Inul bersama dengan pihak penganjur konsert maksiat itu juga memberikan komen dengan mengatakan pihak Pejabat Daerah Johor Bahru gagal memberikan alasan kenapa konsertnya tidak dibenarkan.

Beginilah haru-birunya pemikiran apabila hukum Allah dibelakangkan! Tanyalah akidah Islam yang anda miliki. Apakah Allah SWT yang anda imani itu membenarkan perbuatan maksiat yang anda lakukan? Tidak perlulah anda mengharapkan jawaban dari Pejabat Daerah JB untuk mengetahui alasannya. Renunglah firman Allah SWT,

“Dan jagalah diri kamu daripada dosa (yang membawa bala bencana) yang bukan sahaja akan menimpa orang-orang yang zalim di antara kamu secara khusus (tetapi akan menimpa kamu secara umum). Dan ketahuilah bahawa Allah Maha Berat azab seksaNya” [TMQ al-Anfal(8):25]

Filed under having  

0 Ulasan: