Bayangan daulah Islam sudah semakin jelas kelihatan. Janji Allah sudah semakin dekat dan kemenangan kian menghampiri.Berjaga-jagalah wahai kaum kuffar yang menderhakai Allah,tak lupa juga kaum muslimin terutama golongan pemimpin yang masih enak dibuai ulitan tampuk kepimpinan yang penuh kebusukan,penipuan dan kotoran lain yang sewaktu dengannya,kalian tidak akan selamat selagi tidak mengamalkan hukum-hukum islam yang wajib diterapkan dari Allah SWT. Justeru, bersegeralah kepada kemuliaan dan kemenangan ini wahai kaum muslimin yang masih wujud dan yakin lagi bahawa JANJI ALLAH ITU PASTI!!! )

Kempen Anjing Menyalak Bukit Dari KERAjaan

by AURA JIHAD

KUALA LUMPUR 2 Nov. – Kempen Budi Bahasa akan diperhebatkan dalam kalangan anggota Parlimen kerana mereka adalah contoh terbaik untuk diteladani oleh rakyat, kata Menteri Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal. “Anggota Parlimen selalu menjadi perhatian rakyat, apa yang mereka katakan adalah menjadi tanggapan rakyat dan sudah semestinya mereka juga terikat dengan sikap berbudi bahasa” ujarnya [Utusan Malaysia].

Apa yang cuba dilakukan oleh Shafie Apdal ini nampaknya baik. Mungkin beliau sendiri sudah tidak tahan dengan bahasa kesat dan kasar yang dikeluarkan oleh beberapa orang ahli parlimen, khususnya di kalangan UMNO/BN sendiri. Seruan agar ahli Parlimen berbudi bahasa dan bersopan santun semasa berada di Dewan Rakyat bukanlah kali pertama kita dengar, namun usaha berterusan ke arah ini bolehlah dipuji walaupun ia ibarat anjing menyalak bukit.

Siapa tidak tahu akan perangai ahli-ahli Parlimen bila mereka bersidang? Beberapa orang ahli Parlimen memang terkenal dengan mengeluarkan bahasa kesat dan kasar, khususnya termasuklah di kalangan mereka yang beragama Islam. Perkataan-perkataan seperti monyet, bodoh, babi dan sebagainya sudah tidak asing lagi di Parlimen. Perangai ahli Parlimen yang mengalahkan budak-budak bila mereka bergaduh boleh ditonton oleh sesiapa sahaja. Perkara ini yang hakikatnya boleh memalukan diri sendiri sudah tidak lagi mereka rasakan. Apabila hukum Islam sudah tidak mereka pegang, persoalan akhlak sudah tidak ada apa-apa erti bagi mereka. Dosa dan pahala langsung sudah tidak dipertimbangkan. Nafsu syaithanlah juga yang menjadi panduan.

Banyak sebab kenapa hal begini boleh terjadi, namun antara yang penting adalah kerana ‘kedudukan’ Parlimen itu sendiri yang kebal dari undang-undang dan apa sahaja yang dikatakan di Parlimen tidak boleh di bawa ke Mahkamah. Dalam sistem demokrasi kufur yang diamalkan di Malaysia, undang-undang yang terpakai dan diamalkan di Parlimen adalah lebih tinggi dari Al-Quran itu sendiri di mana walau apa pun jua yang diperkatakan atau dilakukan di Parlimen, walau pun hal itu jelas-jelas salah dari segi hukum Islam, maka seseorang ahli Parlimen itu tetap kebal dan tidak boleh di bawa ke Mahkamah. Justeru, tidak hairanlah jika bahasa kesat dan perlakuan yang langsung tidak berakhlak ditunjukkan sekalipun, orang itu tetap ‘tidak bersalah’ selama mana ia berlaku di dalam dewan Parlimen ‘yang mulia’ itu.

Sungguh malang bagi umat Islam yang masih terperangkap dan percayakan sistem demokrasi kufur tinggalan penjajah di bumi Malaysia ini. Mereka percayakan sistem demokrasi berparlimen dan menganggap Parlimen sebagai sebuah tempat yang mulia kerana undang-undang telah memperuntukkan demikian. Namun di ‘tempat yang mulia’ itulah mereka boleh mengeluarkan kata-kata fahsya’ dan kotor, menyumpah seranah sesiapa sahaja tanpa rasa bersalah sedikit pun.

Kebanyakan umat Islam masih belum sedar bahawa Parlimen adalah pusat maksiat terbesar di Malaysia kerana di situlah tempat manusia membuat undang-undang dengan mengenepikan hak Allah sebagai Satu-Satunya Zat yang layak Membuat Hukum. Dari Parlimenlah lahirnya segala undang-undang yang bertentangan dengan Islam kerana telah diluluskan oleh majoriti manusia yang memaksiati Allah. Parlimenlah yang menjadi punca kepada segala sistem dan undang-undang yang buruk yang ada kerana di situlah undang-undang itu datang. Dengan kata lain, Parlimenlah yang menjadi punca kepada segala maksiat yang ada pada hari ini kerana di situlah undang-undang yang ada digubal, tanpa melihat sedikit pun kepada Al-Quran dan Sunah.

Untuk melihat betapa ‘sopan dan berakhlaknya’ beberapa orang ahli Parlimen yang telah dipilih oleh rakyat melalui pilihan raya di bawah sistem demokrasi yang dikatakan Islam ini, lihatlah beberapa contoh di bawah. Video-video ini hanyalah secuil dari ‘keindahan’ kebebasan bersuara yang dibenarkan dan diamalkan di bawah sistem demokrasi di Malaysia. Selagi mana sistem demokrasi berparlimen di amalkan di Malaysia, selagi itulah kita akan dapat terus menyaksikan video-video hebat ini...wallahu'alam.




























Filed under having  

0 Ulasan: