Bayangan daulah Islam sudah semakin jelas kelihatan. Janji Allah sudah semakin dekat dan kemenangan kian menghampiri.Berjaga-jagalah wahai kaum kuffar yang menderhakai Allah,tak lupa juga kaum muslimin terutama golongan pemimpin yang masih enak dibuai ulitan tampuk kepimpinan yang penuh kebusukan,penipuan dan kotoran lain yang sewaktu dengannya,kalian tidak akan selamat selagi tidak mengamalkan hukum-hukum islam yang wajib diterapkan dari Allah SWT. Justeru, bersegeralah kepada kemuliaan dan kemenangan ini wahai kaum muslimin yang masih wujud dan yakin lagi bahawa JANJI ALLAH ITU PASTI!!! )

Idea KeBEBASan : Wujudkah?

by AURA JIHAD

Kementerian Dalam Negeri (KDN) menggantung permit penerbitan akhbar Harakah dan Suara Keadilan, masing-masing milik Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR), selama tiga bulan berkuatkuasa serta-merta mulai semalam. Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar, ketika mengesahkan perkara itu berkata, tindakan berkenaan tidak dapat dielak kerana kedua-dua akhbar didapati memutar belit fakta, mengelirukan maklumat dan percubaan menyuntik perasaan benci orang ramai terhadap kerajaan dan pemimpin. Katanya, KDN sebelum ini memantau penulisan dan tajuk utama kedua-dua penerbitan terbabit dan mendapati banyak fakta dikeliru atau dipalsukan bertujuan menanam kebencian terhadap kerajaan.
Sumber : Berita Harian 24/3/2009

Adakah ini yang dibangga-banggakan dengan sistem Demokrasi kufur yang kononnya memberi kebebasan bersuara kepada rakyatnya? Kalau apa yang ditulis tidak betul, bukankah tindakan undang-undang boleh diambil terhadap penulis/penerbit, mengapa perlu dihentikan penerbitan kedua-dua akhbar tersebut? Sesungguhnya 'kebebasan' sebenarnya adalah sebuah fatamorgana yang menipu dan hanyalah merupakan idea khayalan yang diselitkan dalam sistem kapitalisme kufur. Ia tidak pernah wujud dan hanya dijadikan alasan oleh pengamal sistem yang hina ini untuk kepentingan mereka.

0 Ulasan: